Bestellen


Wij helpen je graag verder met je vragen. Op deze pagina vind je de meest voorkomende vragen over bestellen. Kom je er na het lezen van de informatie niet uit? Stel je vraag dan via: info@lpmw.nl of gebruik onze chat mogelijkheden.

Ik wil graag bestellen, een bestelling wijzigen of annuleren

Zoek het artikel dat je wilt bestellen en klik op ‘In mijn winkelwagen’. Vervolgens krijg je de vraag of je verder wilt winkelen of gelijk wilt bestellen. Met de optie gelijk bestellen doorloop je het bestelproces en is jouw bestelling aan het einde hiervan bij ons in behandeling. Je ontvangt per mail een bevestiging.

Je kan een artikel wijziging aan je bestelling doorgeven door te bellen naar onze sales support afdeling via +31(0)88-6641777. Geef dit zo snel mogelijk door, aangezien ons magazijn haar uiterste best doet om jouw bestelling zo snel mogelijk klaar te hebben.

Je kan het bezorgadres van een lopende bestelling wijzigen door te bellen naar onze afdeling Sales Support via +31(0)88-6641777. Geef dit zo snel mogelijk door, aangezien ons magazijn haar uiterste best doet om jouw bestelling zo snel mogelijk klaar te hebben.

Nee, je kan een bestelling plaatsen met een gast-account. Hier vragen wij wel om jouw e-mailadres voor nieuws over jouw bestelling. Wil je toch een account aanmaken, dat kan gemakkelijk aan het einde van de bestelprocedure.

Je kan een bestelling annuleren door te bellen naar onze afdeling Sales Support via +31(0)88-6641777. Geef dit zo snel mogelijk door, aangezien ons magazijn haar uiterste best doet om jouw bestelling zo snel mogelijk klaar te hebben.

Ja, dat kan. Let wel op de levertijd, deze is vaak langer dan bij een artikel dat op voorraad is, omdat we deze bijvoorbeeld nog moeten bestellen bij de fabrikant. De geschatte levertijd staat bij het product online vermeld.

Ik wil graag advies en hulp bij het kiezen van het juiste artikel

Je kan artikelen met elkaar vergelijken door op de button ‘vergelijken’ te klikken. De artikelen die je wilt vergelijken komen dan in één overzicht te staan. Het overzicht is terug te vinden in de menu balk in de rechter bovenhoek.

Ik heb een vraag over de voorraadstatus van een artikel

Als je zeker wilt weten of een artikel in een vestiging bij jou in de buurt op voorraad ligt kan je het beste contact opnemen met onze afdeling Customer Care. Je kan hen bereiken via +31(0)88-6641700, via info@lpmw.nl of via onze chat mogelijkheid.

Ligt je gewenste artikel niet op voorraad in de buurt dan verzenden wij de bestelling naar de gekozen vestiging in de buurt. Je kunt dus nog steeds kiezen voor de optie 'Afhalen op de vestiging' bij het afrekenen. Je ontvangt een e-mail als de bestelling klaar ligt.

Bij de artikelen die voorradig zijn staat het volgende vermeld: 'Besteld voor 20.00u; vandaag verzonden'. Dat betekent dat het artikel op voorraad is in ons hoofdmagazijn in Barendrecht of één van onze andere magazijnen.

De geschatte levertijd is terug te vinden wanneer je een artikel bekijkt. Sommige artikelen moeten wij bestellen bij de fabrikant en hebben een langere levertijd. Heb je specifieke vragen over de levertijd van een artikel? Neem dan contact op via info@lpmw.nl of bel met onze afdeling Customer Care +31(0)88-6641700

De levertijd die wordt genoemd is gebaseerd op een gemiddelde. Is het product niet op voorraad, dan moet het product nog besteld worden bij de leverancier. Dit zorgt ervoor dat er een langere levertijd is.

Nee, dit kan niet. Heb je toch specifiek een vraag over een product of dienst. Neem dan contact op via info@lpmw.nl.

Bestellen als zakelijke klant

Als zakelijke klant beschik je over een dashboard met alle gegevens over voorgaande bestellingen, gekochte (las)apparaten, onderhoud geschiedenis en meer. Ook bestel je als zakelijke klant gemakkelijk op rekening (na een positieve kredietcheck). Bekijk hier de voordelen van een zakelijk account.
Ja, dat kan. Wel doen wij een snelle kredietcheck waarin wij kijken naar de kredietwaardigheid van jouw organisatie. Als deze als voldoende is bevonden, bestel je gemakkelijk op rekening.
Ja, maar alleen als zakelijke klant. Particulieren zijn verplicht om BTW te betalen. Wil je als zakelijke klant bestellen, maar heb je nog geen account? Vraag er één aan via Aanvragen zakelijk account.
Nee, op dit moment is dat nog niet mogelijk. Dit staat wel op onze roadmap.
Hulp nodig?