Betalen


Wij helpen je graag verder met je vragen. Op deze pagina vind je de meest voorkomende vragen over betalen. Kom je er na het lezen van de informatie niet uit? Stel je vraag dan via: info@lpmw.nl of gebruik onze chat mogelijkheden.

Betaalmogelijkheden

Momenteel bieden wij de volgende betaalmethoden aan:

  • iDeal
  • Op rekening (voor zakelijke klanten die staan ingeschreven bij de KVK en na goedkeuring van een kredietscheck) Nog geen zakelijk account? Aanvragen zakelijk account.
  • Creditcards (MasterCard en Visa)
  • Maestro


Ja, wij bieden achteraf betalen aan voor zakelijke klanten die ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel. Om een zakelijk account aan te vragen, ga je naar Aanvragen zakelijk account. Wel is vervolgens een positieve kredietcheck vereist voordat je op rekening kunt betalen.

Nee, je kan helaas niet betalen bij het ophalen van je bestelling op de  vestiging. Er dient vooraf betaald te worden (of op rekening bij zakelijke klanten).

Facturen

Je factuur vind je terug in je account en ontvang je van ons in je mailbox samen met de orderbevestiging. 
Wat vervelend dat je factuur niet klopt. Onze afdeling Customer Care lost het graag voor je op. Zij zijn te bereiken via +31(0)88-6641777. Wij kijken graag met je mee voor een oplossing.

Betaling mislukt of geweigerd

Het beste is om de order opnieuw te plaatsen. Je ontvangt direct na het plaatsen van de order een orderbevestiging. Als je deze na 15 minuten nog niet hebt ontvangen, dan is de order niet gelukt. Excuses voor het ongemak. Wil je dat we even meekijken? Bel dan met onze  Afdeling Customer Care via: +31(0)88-6641777.

Terugbetalingen retourzendingen

Indien er iets misgegaan is tijdens de levering van het artikel of het artikel voldoet niet aan de beschrijving, dan nemen wij de retourverzendkosten voor onze rekening. Je ontvangt van ons een retourlabel, zodat het artikel kosteloos geretourneerd kan worden.

Wanneer het artikel niet aan jouw verwachtingen voldoet, maar wel in goede staat door ons is uitgeleverd, dan komen de kosten voor het retourneren voor eigen rekening. Je kunt het artikel dan zelf retour sturen onder vermelding van het verstrekte verzoeknummer.

Let op: zonder verzoeknummer kan een product niet geretourneerd worden, meld je retour dus altijd aan!

Zodra wij jouw bestelling in originele staat retour hebben gekregen, betalen wij terug binnen de wettelijke termijn van 14 dagen.

Je krijgt het gehele orderbedrag exclusief de verzendkosten terug. Let wel op de retourvoorwaarden die van toepassing zijn. 

Retourvoorwaarden:

Je kunt de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren in originele staat. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk je artikel in originele staat terug te sturen. Wanneer het artikel niet in originele staat bij ons terugkomt, ontvang je een deelvergoeding. De retourkosten zijn in alle gevallen voor de rekening van de klant. Wij betalen terug binnen de wettelijke termijn van 14 dagen. 

Je krijgt alleen het aankoopbedrag terug van de geretourneerde artikelen. De oorspronkelijke verzendkosten zijn bij deel retourzendingen altijd voor de klant. Het geretourneerde artikel dient in originele staat bij ons retour te komen. Bij gevallen waar dit niet zo is, ontvang je een deelvergoeding. De deelvergoeding ontvang je binnen de wettelijke termijn van 14 dagen.

We betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. We betalen je terug via MultiSafePay.


Vervelend dat je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, excuses! Wij zoeken het graag voor je uit en lossen het zo snel mogelijk op. Neem contact op met onze afdeling Customer Care via: customersupport@lpmw.nl of bel naar : +31(0)88-6641777.

Mocht het artikel niet in originele staat bij ons terugkomen, dan ontvang je een deelvergoeding. In zo’n geval word je hiervan op de hoogte gebracht. Wil je hier graag meer informatie over? Neem contact op met onze afdeling Customer Care via customersupport@lpmw.nl of bel naar+31(0)88-6641777.

Betalen als zakelijke klant

Als zakelijke klant heb je de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDeal
  • Op rekening (na een positieve kredietcheck)
  • Creditcards (MasterCard en Visa)
  • Maestro

Ja, dat kan. Wel doen wij een snelle kredietcheck waarin wij kijken naar de kredietwaardigheid van jouw organisatie. Als deze als voldoende is bevonden, bestel je gemakkelijk op rekening.
Hulp nodig?