Betalen
Wij helpen je graag verder met je vragen. Op deze pagina vind je de meest voorkomende vragen over betalen. Kom je er na het lezen van de informatie niet uit? Stel je vraag dan via: info@lpmw.nl of gebruik onze chat mogelijkheden.
Betaalmogelijkheden
Momenteel bieden wij de volgende betaalmethoden aan:
- iDeal
- Op rekening (voor zakelijke klanten die staan ingeschreven bij de KVK en na goedkeuring van een kredietscheck) Nog geen zakelijk account? Aanvragen zakelijk account.
- Creditcards (MasterCard en Visa)
- Maestro
Ja, wij bieden achteraf betalen aan voor zakelijke klanten die ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel. Om een zakelijk account aan te vragen, ga je naar Aanvragen zakelijk account. Wel is vervolgens een positieve kredietcheck vereist voordat je op rekening kunt betalen.
Facturen
Je dient je factuur binnen 30 dagen te betalen.
Betaling mislukt of geweigerd
Terugbetalingen retourzendingen
Indien er iets misgegaan is tijdens de levering van het artikel of het artikel voldoet niet aan de beschrijving, dan nemen wij de retourverzendkosten voor onze rekening.
Je ontvangt van ons een retourlabel, zodat het artikel kosteloos geretourneerd kan worden.
Wanneer het artikel niet aan jouw verwachtingen voldoet, maar wel in goede staat door ons is uitgeleverd, dan komen de kosten voor het retourneren voor eigen rekening. Je kunt het artikel dan zelf retour sturen onder vermelding van het verstrekte verzoeknummer.
Let op: zonder verzoeknummer kan een product niet geretourneerd worden, meld je retour dus altijd aan!
Zodra wij jouw bestelling in originele staat retour hebben gekregen, betalen wij terug binnen de wettelijke termijn van 14 dagen.
Je krijgt het gehele orderbedrag exclusief de verzendkosten terug. Let wel op de retourvoorwaarden die van toepassing zijn.
Retourvoorwaarden:
Je kunt de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren in originele staat. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk je artikel in originele staat terug te sturen. Wanneer het artikel niet in originele staat bij ons terugkomt, ontvang je een deelvergoeding. De retourkosten zijn in alle gevallen voor de rekening van de klant. Wij betalen terug binnen de wettelijke termijn van 14 dagen.
We betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. We betalen je terug via MultiSafePay.
Mocht het artikel niet in originele staat bij ons terugkomen, dan ontvang je een deelvergoeding. In zo’n geval word je hiervan op de hoogte gebracht. Wil je hier graag meer informatie over? Neem contact op met onze afdeling Customer Care via customersupport@lpmw.nl of bel naar+31(0)88-6641777.
Betalen als zakelijke klant
- iDeal
- Op rekening (na een positieve kredietcheck)
- Creditcards (MasterCard en Visa)
- Maestro