Betalen
Wij helpen je graag verder met je vragen. Op deze pagina vind je de meest voorkomende vragen over betalen. Kom je er na het lezen van de informatie niet uit? Stel je vraag dan via: info@lpmw.nl of gebruik onze chat mogelijkheden.
Terugbetalingen retourzendingen
Zodra wij jouw bestelling in originele staat retour hebben gekregen, betalen wij terug binnen de wettelijke termijn van 14 dagen.
Bij webshoporders zit er een meegestuurd retourlabel bij, deze kun je gebruiken om je artikel gratis te retourneren bij DHL. Bij orders die niet besteld zijn via de webshop wordt er geen retourlabel meegeleverd, dan zijn de kosten voor jezelf.
Mocht het artikel niet in originele staat bij ons terugkomen, dan ontvang je een deelvergoeding. In zo’n geval word je hiervan op de hoogte gebracht. Wil je hier graag meer informatie over? Bel dan naar onze afdeling Customer Care via: +31(0)88-6641777.
We betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. We betalen je terug via MultiSafePay.
Je krijgt het gehele orderbedrag exclusief de verzendkosten terug. Let wel op de retourvoorwaarden die van toepassing zijn.
Retourvoorwaarden:
Je kunt de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren in originele staat. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk je artikel in originele staat terug te sturen. Wanneer het artikel niet in originele staat bij ons terugkomt, ontvang je een deelvergoeding. De retourkosten zijn in alle gevallen voor de rekening van de klant. Wij betalen terug binnen de wettelijke termijn van 14 dagen.
Betaalmogelijkheden
Ja, wij bieden achteraf betalen aan voor zakelijke klanten die ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel. Om een zakelijk account aan te vragen, ga je naar Aanvragen zakelijk account. Wel is vervolgens een positieve kredietcheck vereist voordat je op rekening kunt betalen.
Momenteel bieden wij de volgende betaalmethoden aan:
- iDeal
- Op rekening (voor zakelijke klanten die staan ingeschreven bij de KVK en na goedkeuring van een kredietscheck) Nog geen zakelijk account? Aanvragen zakelijk account.
- Creditcards (MasterCard en Visa)
- Maestro
Betaling mislukt of geweigerd
Betalen als zakelijke klant
- iDeal
- Op rekening (na een positieve kredietcheck)
- Creditcards (MasterCard en Visa)
- Maestro
Facturen
Je dient je factuur binnen 30 dagen te betalen.