Bezorgen


Wij helpen je graag verder met je vragen. Op deze pagina vind je de meest voorkomende vragen over bezorgen. Kom je er na het lezen van de informatie niet uit? Stel je vraag dan via: info@lpmw.nl of gebruik onze chat mogelijkheden.

Bezorg- en ophaalopties

Als een artikel op voorraad is in de betreffende vestiging, haal je het artikel vandaag nog op. Kies bij het afrekenen voor de optie ‘Afhalen op de vestiging’. Kom je er niet helemaal uit? Bel dan met onze customer care afdeling via +31(0)88-6641777 of mail naar info@lpmw.nl.
Bij Laspartners Multiweld streven we naar een zo snel mogelijke levering waarbij kwaliteit altijd voorop staat. Zo worden vooraf betaalde bestellingen van voorraadartikelen in ons magazijn in Barendrecht die op werkdagen voor 20:00 uur zijn besteld, de volgende werkdag geleverd (onder voorbehoud). Plaats je een bestelling op vrijdag dan kun je deze tegen een extra toeslag ook op zaterdag laten bezorgen. 

Onze transporteurs doen er alles aan om de volgende werkdag te leveren. Je ontvangt een Track & Trace zodra we je pakketje verstuurd hebben. Daarin vind je de actuele status en bezorgtijd. 

Dit levert de volgende mogelijke situaties op:

Besteldag
Leverdag
Maandag besteld voor 20:00 uurLevering op dinsdag
Dinsdag besteld voor 20:00 uur
Levering op woensdag
Woensdag besteld voor 20:00 uur
Levering op donderdag
Donderdag besteld voor 20:00 uur
Levering op vrijdag
Vrijdag besteld voor 20:00 uur
Levering op zaterdag* of maandag
Zaterdag besteld voor 20:00 uur
Levering op dinsdag
Zondag besteld voor 20:00 uur
Levering op dinsdag
* Zaterdagleveringen zijn mogelijk tegen een extra toeslag.

Bij elk artikel staat afzonderlijk weergegeven welke levertijd wordt gehanteerd. Zo hebben grote artikelen, zoals lastafels en apparatuur, een langere levertijd. Deze artikelen worden vaak op een pallet vervoerd of worden op bestelling besteld bij de fabrikant. Daarnaast wordt er voor apparatuur een doorlooptijd gerekend van maximaal 48 uur om de machine klaar te maken.
Plaats je een bestelling op vrijdag dan kun je deze tegen een extra toeslag ook op zaterdag laten bezorgen. Op zondag wordt er niet bezorgd. Dit levert de volgende mogelijke situaties op:

Onze transporteurs doen er alles aan om onderstaande waar te maken. Je ontvangt een Track & Trace zodra we je pakketje verstuurd hebben. Daarin vind je de actuele status en bezorgtijd. 

Besteldag
Leverdag
Vrijdag besteld voor 20:00 uurLevering op zaterdag* of maandag
ZaterdagLevering op dinsdag
ZondagLevering op dinsdag
* Zaterdagleveringen zijn mogelijk tegen een extra toeslag.
Grote goederen die per pallet worden vervoerd, worden bezorgd door voor ons betrouwbare en erkende transporteurs. De levertijd van deze goederen is sterk afhankelijk van verschillende factoren, zoals de besteltijd bij de fabrikant en het klaarmaken van de apparatuur. Wij houden je hiervan op de hoogte. Heb je vragen over je bestelling? Dan kun je altijd contact opnemen met onze afdeling Verkoopbinnendienst via +31(0)88-6641777 of via info@lpmw.nl.
Bij lastafels staat een bundel opgesteld met de keuze ‘1x levering met heftruck’. Bij deze keuze wordt je bestelling geleverd inclusief een heftruck.
Op nationale feestdagen zijn wij gesloten, waardoor wij de normale 24-uurs levering op deze dagen niet kunnen garanderen. De bestelling wordt dan op de eerst volgende werkdag verzonden.
Nee, op dit moment helaas nog niet. Wel kun je je bezorgvoorkeuren instellen bij zowel PostNL als bij DHL.

DHL 
Op het moment dat je de Track&Trace ontvangt in de mail van je bestelling is er een optie een ander bezorgmoment en/of locatie uit te kiezen.

PostNL

Online korting op order- en verzendkosten  (allen exclusief btw)

Indien de totale orderwaarde minder dan € 250,00 excl. BTW bedraagt, worden er order- en verzendkosten doorbelast voor zendingen onder de 100kg. 

Afhalen LPMW €0,- Afhalen bij een afhaalpunt in de buurt. Je ontvangt bericht wanneer je bestelling klaar ligt.

DHL Standaard €7,- Jouw bestelling wordt geleverd op het eerst mogelijke aflevermoment op het opgegeven afleveradres.
DHL Zakelijk Standaard €15,- Jouw bestelling wordt geleverd op het eerst mogelijke aflevermoment op werkdagen op het opgegeven zakelijk afleveradres. Voor het in ontvangst nemen is een handtekening vereist.  
DHL Express €30,- Jouw bestelling wordt geleverd op de volgende werkdag voor 11:00uur.


PostNL Standaard €8,00 Jouw bestelling wordt geleverd op het eerst mogelijke aflevermoment op het opgegeven afleveradres.
PostNL Afhaalpunt €13,38 Jouw bestelling wordt geleverd op het eerst mogelijke aflevermoment bij een zelf gekozen PostNL-punt.

Offline Order- en verzendkosten (allen exclusief btw) 
  • Indien de totale orderwaarde minder dan € 250,00 excl. BTW bedraagt, worden er kleine order- en verzendkosten a € 17,95  doorbelast voor zendingen onder de 100kg. 
Aanvullende  (allen exclusief btw)
  • Voor bezorging met een koerier berekenen wij de gemaakte kosten door
  • Voor palletvracht boven 100kg brengen wij € 39,50 aan transportkosten in rekening
  • Voor palletvracht boven 1.000kg brengen wij € 49,50 aan transportkosten in rekening
  • Voor las- en opspantafels van het merk Siegmund worden er transport- en verpakkingskosten in rekening gebracht. Deze kosten worden automatisch toegevoegd en zijn afhankelijk van de grootte van de tafel

Normale pakketten
Jouw pakket wordt bezorgd door DHL of PostNL. Je gewenste bezorgdienst kun je zelf kiezen.

Grote goederen per pallet 
Grote goederen die per pallet worden vervoerd, worden bezorgd door voor ons betrouwbare en erkende transporteurs. De levertijd van deze goederen is sterk afhankelijk van verschillende factoren, zoals de besteltijd bij de fabrikant en het klaarmaken van de apparatuur. Wij houden je hiervan op de hoogte. Heb je vragen over je bestelling? Dan kun je altijd contact opnemen met onze afdeling Customer Care. Zij zijn te bereiken via: +31(0)88-6641777 of via info@lpmw.nl

De levering is gratis vanaf een orderbedrag €250,- (voor zendingen onder de 100kg). Met uitzondering van eventuele materiaal- en transportkosten bij grote goederen (bijvoorbeeld bij lastafels). Deze extra kosten worden toegevoegd aan je winkelmand zodra je zo'n artikel toevoegt.

In je orderbevestiging bevindt zich een link waar je de status van je bestelling kunt inzien. Zodra je bestelling bij je gekozen bezorgdienst is aangemeld (DHL of PostNL), ontvang je van DHL een track & trace code waarmee je de bestelling kunt volgen.

Online bestellen

Indien de totale orderwaarde minder dan € 250,00 excl. BTW bedraagt, worden er order- en verzendkosten doorbelast voor zendingen onder de 100kg (allen exclusief BTW).

Afhalen LPMW €0,- Afhalen bij een afhaalpunt in de buurt. Je ontvangt bericht wanneer je bestelling klaar ligt.
DHL Standaard €7,- Jouw bestelling wordt geleverd op het eerst mogelijke aflevermoment op het opgegeven afleveradres.
DHL Zakelijk Standaard €15,- Jouw bestelling wordt geleverd op het eerst mogelijke aflevermoment op werkdagen op het opgegeven zakelijk afleveradres. Voor het in ontvangst nemen is een handtekening vereist.  
DHL Express €30,- Jouw bestelling wordt geleverd op de volgende werkdag voor 11:00uur.
PostNL Standaard €9,95 Jouw bestelling wordt geleverd op het eerst mogelijke aflevermoment op het opgegeven afleveradres.
PostNL Afhaalpunt €13,38 Jouw bestelling wordt geleverd op het eerst mogelijke aflevermoment bij een zelf gekozen PostNL-punt.

Offline bestellen (allen exclusief btw) 
  • Indien de totale orderwaarde minder dan € 250,00 excl. BTW bedraagt, worden er kleine order- en verzendkosten a € 17,95  doorbelast voor zendingen onder de 100kg. 
Aanvullende  (allen exclusief btw)
  • Voor bezorging met een koerier berekenen wij de gemaakte kosten door
  • Voor palletvracht boven 100kg brengen wij € 39,50 aan transportkosten in rekening
  • Voor palletvracht boven 1.000kg brengen wij € 49,50 aan transportkosten in rekening
  • Voor las- en opspantafels van het merk Siegmund worden er transport- en verpakkingskosten in rekening gebracht. Deze kosten worden automatisch toegevoegd en zijn afhankelijk van de grootte van de tafel

Ophalen in onze vestigingen

Als een artikel op voorraad is in de betreffende vestiging, haal je het product vandaag nog op.  Kies bij het afrekenen voor de optie ‘Afhalen op de vestiging’ en geef aan bij welke vestiging je je bestelling wil ophalen. Je ontvangt een mail wanneer je bestelling klaarligt in de gekozen vestiging.

Kom je er toch niet helemaal uit? Onze afdeling Customer Care helpt je graag verder via +31(0)88-6641777 of via info@lpmw.nl.

Bezorgproblemen

Wat vervelend dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Onze afdeling Customer Care helpt je vraag verder. Je kan ze bereiken via +31(0)88-6641777 of via info@lpmw.nl. Je kunt ook gebruik maken van onze chat mogelijkheden.
Het kan zijn dat een aantal artikelen niet op voorraad zijn en deze in nalevering staan. Je ontvangt het dus op een later moment. Heb je toch nog vragen over je bestelling? Via onze afdeling Customer Care kijken wij graag met je mee via: +31(0)88-6641777 of via info@lpmw.nl. Je kunt ook gebruik maken van onze chat mogelijkheden.
Wat vervelend dat je product beschadigd is geleverd. Onze afdeling Customer Care helpt je graag verder via: +31(0)88-6641777 of via info@lpmw.nl. Je kunt ook gebruik maken van onze chat mogelijkheden.
In je orderbevestiging vind je een link waar je de status van je bestelling kunt vinden. 
DHL - Op het moment dat je niet thuis bent wanneer je pakketje wordt bezorgd, probeert DHL je pakketje bij de buren af te leveren of wordt het naar een DHL servicepunt gebracht. Je zal in de mail hierover bericht worden. Wil je deze beiden opties niet? Dan kun je via de track&trace eenvoudig het moment of de locatie van bezorging wijzigen. Dit kun je doen vanaf de dag voordat we eigenlijk bij je langs zouden langskomen. Ook is het een optie om de 'Mijn DHL app' te downloaden, hier stel je jouw vaste bezorgvoorkeuren in. 

PostNL - Indien je voor de bezorgdienst PostNL hebt gekozen wordt het pakket bij de buren of een PostNL-punt gebracht indien er geen bezorgvoorkeuren zijn ingesteld. Wil je je bezorgvoorkeuren instellen? Stel dan je bezorgvoorkeuren in via de PostNL-app of stel het online in via je persoonlijke login.
DHL - Indien je voor de bezorgdienst DHL hebt gekozen kun je via de track&trace eenvoudig het moment of de locatie van bezorging wijzigen, zo voorkom je dat je pakket bij de buren wordt afgeleverd indien je dit niet prettig vindt. Dit kun je doen vanaf de dag voordat we eigenlijk bij je langs zouden langskomen. Ook is het een optie om de 'Mijn DHL app' te downloaden, hier stel je jouw vaste bezorgvoorkeuren in.

PostNL - Indien je voor de bezorgdienst PostNL hebt gekozen wordt het pakket bij de buren of een PostNL-punt gebracht indien er geen bezorgvoorkeuren zijn ingesteld. Wil je dat je pakket dus niet bij de buren wordt afgeleverd? Stel dan je bezorgvoorkeuren in via de PostNL-app of stel het online in via je persoonlijke login.

Via het track & trace bericht dat je hebt ontvangen in je mail bekijk je gemakkelijk de status van je bestelling. Het kan voorkomen dat je bestelling bij de vervoerder is vertraagd. Helaas hebben wij hier geen invloed op, neem dan contact op met het postbedrijf.

Hulp nodig?