Retourneren


Wij helpen je graag verder met je vragen. Op deze pagina vind je de meest voorkomende vragen over retourneren. Kom je er na het lezen van de informatie niet uit? Stel je vraag dan via: info@lpmw.nl of gebruik onze chat mogelijkheden.

Retour aanmelden

Een retourzending kan je aanmelden door te mailen naar customersupport@lpmw.nl onder vermelding van het ordernummer en het artikelnummer.
Nadat we jouw aanmelding hebben beoordeeld, ontvang je van ons de retourinstructies en een verzoeknummer waaronder je melding intern is geregistreerd.
Let op: zonder verzoeknummer kan een product niet geretourneerd worden, meld je retour dus altijd aan!

Retourneren via de vestiging is niet mogelijk. Een retourzending kan je aanmelden door te mailen naar customersupport@lpmw.nl onder vermelding van het ordernummer en het artikelnummer. 
Nadat we jouw aanmelding hebben beoordeeld, ontvang je van ons de retourinstructies en een verzoeknummer waaronder je melding intern is geregistreerd.

Let op: zonder verzoeknummer kan de retour niet in behandeling worden genomen, meldt dus altijd je retour van te voren bij ons aan.


Een retourzending kan je aanmelden door te mailen naar info@lpmw.nl onder vermelding van het ordernummer en het artikelnummer. Nadat we jouw aanmelding hebben beoordeeld, ontvang je van ons de retourinstructies en een verzoeknummer waaronder je melding intern is geregistreerd.

Retourvoorwaarden

Je kan de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren in originele staat om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen.


Nee, dit is niet mogelijk. Met uitzondering van laskappen en laskleding. Deze mag je passen, maar niet gebruiken.
Je artikel wordt niet opgehaald. Na ontvangst van je verzoeknummer kan je je artikel retourneren bij het dichtstbijzijnde DHL-afleverpunt.

Let op: zonder verzoeknummer kan de retour niet in behandeling worden genomen, meld dus altijd je retour van te voren bij ons aan. Hoe ontvang ik een verzoeknummer?

Een retourzending kan je aanmelden door te mailen naar customersupport@lpmw.nl onder vermelding van het ordernummer en het artikelnummer. Nadat we jouw aanmelding hebben beoordeeld, ontvang je van ons de retourinstructies en een verzoeknummer waaronder je melding intern is geregistreerd.




Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk je artikel in originele staat terug te sturen. Wanneer het artikel niet in originele staat bij ons terugkomt, ontvang je een deelvergoeding. Wil je hier graag meer informatie over? Neem contact op met onze afdeling Customer Care via customersupport@lpmw.nl  of bel naar +31(0)88-6641777.

Omruilen is niet mogelijk. Je kan het foutieve artikel retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen op de website.

Lashelmen en -kleding mogen gepast worden. Andere artikelen dienen ongebruikt retour gezonden te worden. Lasdraad wordt niet uit de verpakking gehaald.

Voor producten die speciaal op maat zijn gemaakt, is het herroepingsrecht niet van toepassing. Deze artikelen kunnen wij dan ook niet retour nemen. Dit is bijvoorbeeld van toepassing op slangen, welke speciaal op maat worden gesneden.

Ja, dat kan zeker. Je ontvangt alleen het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen, mits deze in originele staat ontvangen zijn.

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan er wel eens iets mis gaan. Geen zorgen! We lossen dit dan ook zo snel mogelijk voor je op. Neem contact op met onze afdeling Customer Care via customersupport@lpmw.nl bel naar +31(0)88-6641777.

Stappen in het retourproces

Een retourzending kan je aanmelden door te mailen naar customersupport@lpmw.nl onder vermelding van het ordernummer en het artikelnummer.

Nadat we jouw aanmelding hebben beoordeeld, ontvang je van ons de retourinstructies en een verzoeknummer waaronder je melding intern is geregistreerd.

Let op: zonder verzoeknummer kan de retour niet in behandeling worden genomen, meld dus altijd je retour van te voren bij ons aan.


Terugbetalingen retourzendingen

Indien er iets misgegaan is tijdens de levering van het artikel of het artikel voldoet niet aan de beschrijving, dan nemen wij de retourverzendkosten voor onze rekening. Je ontvangt van ons een retourlabel, zodat het artikel kosteloos geretourneerd kan worden.

Wanneer het artikel niet aan jouw verwachtingen voldoet, maar wel in goede staat door ons is uitgeleverd, dan komen de kosten voor het retourneren voor eigen rekening. Je kunt het artikel dan zelf retour sturen onder vermelding van het verstrekte verzoeknummer.

Let op: zonder verzoeknummer kan een product niet geretourneerd worden, meld je retour dus altijd aan!

Zodra wij jouw bestelling in originele staat retour hebben gekregen, betalen wij terug binnen de wettelijke termijn van 14 dagen.

Je krijgt het gehele orderbedrag exclusief de verzendkosten terug. Let wel op de retourvoorwaarden die van toepassing zijn. 

Retourvoorwaarden:

Je kunt de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren in originele staat. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk je artikel in originele staat terug te sturen. Wanneer het artikel niet in originele staat bij ons terugkomt, ontvang je een deelvergoeding. De retourkosten zijn in alle gevallen voor de rekening van de klant. Wij betalen terug binnen de wettelijke termijn van 14 dagen. 

Je krijgt alleen het aankoopbedrag terug van de geretourneerde artikelen. De oorspronkelijke verzendkosten zijn bij deel retourzendingen altijd voor de klant. Het geretourneerde artikel dient in originele staat bij ons retour te komen. Bij gevallen waar dit niet zo is, ontvang je een deelvergoeding. De deelvergoeding ontvang je binnen de wettelijke termijn van 14 dagen.

We betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. We betalen je terug via MultiSafePay.


Vervelend dat je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, excuses! Wij zoeken het graag voor je uit en lossen het zo snel mogelijk op. Neem contact op met onze afdeling Customer Care via: customersupport@lpmw.nl of bel naar : +31(0)88-6641777.

Mocht het artikel niet in originele staat bij ons terugkomen, dan ontvang je een deelvergoeding. In zo’n geval word je hiervan op de hoogte gebracht. Wil je hier graag meer informatie over? Neem contact op met onze afdeling Customer Care via customersupport@lpmw.nl of bel naar+31(0)88-6641777.

Ruilen en retourneren bij onze vestigingen

Retourneren via de vestiging is niet mogelijk. Een retourzending kan je aanmelden door te mailen naar customersupport@lpmw.nl onder vermelding van het ordernummer en het artikelnummer.

Nadat we jouw aanmelding hebben beoordeeld, ontvang je van ons de retourinstructies en een verzoeknummer waaronder je melding intern is geregistreerd.

Let op: zonder verzoeknummer kan een product niet geretourneerd worden, meld je retour dus altijd aan!

Retour extra grote artikelen

1. Het is belangrijk je artikel eerst aan te melden: Een retourzending kan je aanmelden door te mailen naar customersupport@lpmw.nl onder vermelding van het ordernummer en het artikelnummer. Nadat we jouw aanmelding hebben beoordeeld, ontvang je van ons de retourinstructies en een verzoeknummer waaronder je melding intern is geregistreerd.

Let op: zonder verzoeknummer kan een artikel niet geretourneerd worden, meld je retour dus altijd aan!

2. Vervolgens kun je je artikel zelf retourneren bij het dichtstbijzijnde DHL-afleverpunt.

Je grote artikel wordt niet opgehaald, deze kan je zelf retourneren bij het dichtstbijzijnde DHL-afleverpunt. 

Meld wel eerst je retour aan! 
Wil je hier graag meer informatie over? Neem contact op met onze afdeling Customer Care via customersupport@lpmw.nl of bel naar +31(0)88-6641777.

Retourstatus

Je wordt op de hoogte gehouden van je retourzending via DHL zelf door middel van track & trace.

Je wordt op de hoogte gehouden van je retourzending via DHL zelf door middel van track & trace.
Hulp nodig?