Bekijk alle
categorieen

Retourneren

 

Wanneer je niet tevreden bent over je aankoop, kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retourneren via het online aanmeldformulier. Je ontvangt dan van ons een instructie over hoe je het product kan retourneren. Na het invullen van het formulier heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Is je product kapot na 14 dagen? Kijk hier onder voor onze garantievoorwaarden.

Terugbetaling
Zodra wij het product/de producten in originele staat hebben ontvangen, gaan wij zo snel mogelijk met het verwerken van de retourzending aan de slag. Wanneer je de gehele bestelling wilt terugsturen, wordt het hele orderbedrag als ook de eventuele oorspronkelijke verzendkosten terugbetaald. Wanneer je een gedeelte van de bestelling wilt terugsturen, zijn de oorspronkelijke verzendkosten voor eigen rekening en betalen wij alleen het bedrag van de geretourneerde producten terug. De retourkosten zijn in alle gevallen voor rekening van de klant. Wanneer het product niet in originele staat bij ons terugkomt, ontvang je een deelvergoeding. Wij betalen terug binnen de wettellijke termijn van 14 dagen.

Garantie en reparatie

Wanneer je niet tevreden bent over een product, kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Is je product kapot na die 14 dagen, dan kun je het product laten repareren. Op de meeste producten bieden wij 24 maanden garantie op fabricagefouten. Voor het claimen van garantie of een reparatie kun je contact met ons opnemen.

Reparatie binnen de garantie
Een reparatie binnen de garantie is kosteloos. Wij volgen hierbij de garantievoorwaarden van de fabrikant. In een aantal gevallen kun je geen aanspraak maken op (volledige) garantie. Hieronder staan een aantal voorbeelden.

  • Problemen die zijn ontstaan door het zelf toevoegen of wijzigen van hardware of software.
  • Als er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht door derden.
  • Beschadiging of gevolgschade ontstaan door verkeerd gebruik, vallen, stoten of vocht.

Indien je geen aanspraak kunt maken op garantie, kunnen eventuele reparatiekosten aan je worden doorberekend. Dit gebeurt uiteraard alleen in overleg.

Reparatie buiten de garantie
Niet alle reparaties vallen binnen de garantievoorwaarden. Wanneer het product na 2 jaar kapot is of als gevolg van val-, stoot- of vochtschade, kunnen wij dit ook voor je oplossen. Onze specialisten van de reparatieafdeling zullen je een reparatievoorstel doen met daarin de bijbehorende kosten. De reparatie wordt uiteraard pas uitgevoerd na jouw akkoord.

Onderzoekskosten
Om het product te kunnen repareren, dient een expert onderzoek te doen naar het defect. Indien de reparatie niet binnen de garantie valt, dienen wij hier onderzoekskosten voor in rekening te brengen. Deze kosten dien je alleen te betalen indien je niet akkoord gaat met de prijsopgave. Indien je wel akkoord hebt, vervallen de onderzoekskosten en dien je alleen de in de prijsopgave gespecificeerde kosten te betalen. Ook wanneer je besluit om een vervangend product aan te schaffen, vervallen de onderzoekskosten.

Onderstaand een overzicht van de onderzoekskosten:

Omschrijving Kosten excl. BTW
Onderzoekskosten brander € 8,50
Onderzoekskosten machines € 59,00
Onderzoekskosten pistolen/toortsen € 20,00
Onderzoekskosten reduceertoestel  € 8,50
Onderzoekskosten overig Op aanvraag


Prijsopgave

Wanneer een reparatie niet binnen de garantie valt, brengen wij kosten in rekening. Vooraf ontvang je hiervoor een prijsopgave. We starten dus pas met de reparatie nadat je akkoord bent gegaan met de prijsopgave. De onderzoekskosten komen dan te vervallen en je betaalt alleen de in de prijsopgave gespecificeerde kosten. Indien je niet akkoord bent met de prijsopgave, kun je van de reparatie afzien. Na betaling van de onderzoekskosten ontvang je het product retour of wij vernietigen het kosteloos en milieuvriendelijk voor je.

  Wanneer je niet tevreden bent over je aankoop, kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retourneren via het online aanmeldformulier. Je ontvangt dan van ons een instructie... meer lezen »
Venster sluiten
Retourneren

 

Wanneer je niet tevreden bent over je aankoop, kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retourneren via het online aanmeldformulier. Je ontvangt dan van ons een instructie over hoe je het product kan retourneren. Na het invullen van het formulier heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Is je product kapot na 14 dagen? Kijk hier onder voor onze garantievoorwaarden.

Terugbetaling
Zodra wij het product/de producten in originele staat hebben ontvangen, gaan wij zo snel mogelijk met het verwerken van de retourzending aan de slag. Wanneer je de gehele bestelling wilt terugsturen, wordt het hele orderbedrag als ook de eventuele oorspronkelijke verzendkosten terugbetaald. Wanneer je een gedeelte van de bestelling wilt terugsturen, zijn de oorspronkelijke verzendkosten voor eigen rekening en betalen wij alleen het bedrag van de geretourneerde producten terug. De retourkosten zijn in alle gevallen voor rekening van de klant. Wanneer het product niet in originele staat bij ons terugkomt, ontvang je een deelvergoeding. Wij betalen terug binnen de wettellijke termijn van 14 dagen.

Garantie en reparatie

Wanneer je niet tevreden bent over een product, kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Is je product kapot na die 14 dagen, dan kun je het product laten repareren. Op de meeste producten bieden wij 24 maanden garantie op fabricagefouten. Voor het claimen van garantie of een reparatie kun je contact met ons opnemen.

Reparatie binnen de garantie
Een reparatie binnen de garantie is kosteloos. Wij volgen hierbij de garantievoorwaarden van de fabrikant. In een aantal gevallen kun je geen aanspraak maken op (volledige) garantie. Hieronder staan een aantal voorbeelden.

  • Problemen die zijn ontstaan door het zelf toevoegen of wijzigen van hardware of software.
  • Als er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht door derden.
  • Beschadiging of gevolgschade ontstaan door verkeerd gebruik, vallen, stoten of vocht.

Indien je geen aanspraak kunt maken op garantie, kunnen eventuele reparatiekosten aan je worden doorberekend. Dit gebeurt uiteraard alleen in overleg.

Reparatie buiten de garantie
Niet alle reparaties vallen binnen de garantievoorwaarden. Wanneer het product na 2 jaar kapot is of als gevolg van val-, stoot- of vochtschade, kunnen wij dit ook voor je oplossen. Onze specialisten van de reparatieafdeling zullen je een reparatievoorstel doen met daarin de bijbehorende kosten. De reparatie wordt uiteraard pas uitgevoerd na jouw akkoord.

Onderzoekskosten
Om het product te kunnen repareren, dient een expert onderzoek te doen naar het defect. Indien de reparatie niet binnen de garantie valt, dienen wij hier onderzoekskosten voor in rekening te brengen. Deze kosten dien je alleen te betalen indien je niet akkoord gaat met de prijsopgave. Indien je wel akkoord hebt, vervallen de onderzoekskosten en dien je alleen de in de prijsopgave gespecificeerde kosten te betalen. Ook wanneer je besluit om een vervangend product aan te schaffen, vervallen de onderzoekskosten.

Onderstaand een overzicht van de onderzoekskosten:

Omschrijving Kosten excl. BTW
Onderzoekskosten brander € 8,50
Onderzoekskosten machines € 59,00
Onderzoekskosten pistolen/toortsen € 20,00
Onderzoekskosten reduceertoestel  € 8,50
Onderzoekskosten overig Op aanvraag


Prijsopgave

Wanneer een reparatie niet binnen de garantie valt, brengen wij kosten in rekening. Vooraf ontvang je hiervoor een prijsopgave. We starten dus pas met de reparatie nadat je akkoord bent gegaan met de prijsopgave. De onderzoekskosten komen dan te vervallen en je betaalt alleen de in de prijsopgave gespecificeerde kosten. Indien je niet akkoord bent met de prijsopgave, kun je van de reparatie afzien. Na betaling van de onderzoekskosten ontvang je het product retour of wij vernietigen het kosteloos en milieuvriendelijk voor je.

Voor deze filter zijn geen resultaten gevonden!
Bekeken